Kiedy w latach 80-tych XX wieku Kevin Maddocks obserwował żerowanie karpi w akwarium i dzięki tym obserwacjom wymyśli nowy sposób łowienia karpi na tzw: metodę włosową, nie przypuszczał , że tak naprawdę stworzył nową dziedzinę wędkarstwa, która opanuje cały świat. Dzisiaj łowienie karpi na metodę włosową opanowało wszystkie kraje Europy, a zwolenników połowu dużych karpi i amurów z roku na rok przybywa.

Jesteśmy karpiarzmi z kilkunastoletnim stażem i postanowiliśmy wykorzystać nasze doświadczenie w produktach, które są już dostępne dla Was. Marka Genesis, to przede wszystki pasja, która trwa od wielu lat i dzięki temu przerodziła się w coś więcej, niż tylko setki dni spędzone nad karpiowymi wodami w pogoni za tymi największymi sztukami. Swoje doświadczenie zdobywaliśmy na wodach całej Polski, jak i za granicą. Przez ten czas testowaliśmy wszelkiego rodzaju przynęty oraz dodatki do połowu karpi. Dzięki temu przygotowaliśmy ofertę produktów , która charakteryzuje się najwyższa jakością składników oraz konkurencyjną ceną.

Jesteśmy pewni, że nasza bardzo bogata oferta karpiowego żarcia przypadnie każdemu do gustu. Wyselekcjonowaliśmy 12 priorytetowych smaków i na bazie tego stworzyliśmy serię naszych produktów, a w skład których wchodzą:

- kulki proteinowe

- kulki haczykowe w zalewie

- kulki pop-up

- dipy

- liquidy

- soki

- stickmixy

- pellety halibutowe

- pellety smakowe

- pasty

- preparowane ziarna (friendly PVA)

Kulki proteinowe stworzone są na bazie wysokiej jakości mączek, a także dodatków takich, jak: robin red, krillmeal, fishmeal, aminol, salminol, mielone muszle, a także ziarna i inne dodatki. Aby zobaczyć, jak bogata jest zawartość naszych kulek proteinowych, wystarczy ją przepołowić i spojrzeć gołym okiem. Dla nas jakość produktów jest najważniejsza, bo z doświadczenia wiemy, że dzięki wysokiej jakości osiągniemy sukces nad wodą, a klient będzie wracał po kolejne produkty, dzięki którym osiągnie swój sukces na wodą.

Nie boimy się tego napisać i bierzemy na siebie całą odpowiedzialność: "DAJEMY WAM GWARANCJĘ JAKOŚCI NASZYCH PRODUKTÓW" i jesteśmy pewni, że będziecie zadowoleni z efektów, jakie osiągnięcie dzięki naszym produktom.

Oprócz serii produktów do połowu karpi Genesis Baits, przygotowaliśmy serię karpiowych pokrowców Genesis: w tym torby karpiowe, pokrowce na wędki oraz tuby, które charakteryzują się doskonałym wykonaniem oraz świetną ceną.

Genesis Carp, to pasja, a także najwyższa jakość, która jest dla nas priorytetem w tworzeniu naszych produktów.

Życzymy wszystkim udanych zakupów i wielkich ryb na macie!!!